onsdag 11 januari 2017

Trädgårdslängtan

 Samma visa varje år den här tiden, värsta vintertiden jaa då väcks trädgårdsdrömmarna till liv, det är väl för att vi går mot våren :) jag tittar på mina trädgårdsbilder som jag fotat genom åren, ser hur trädgården tar form, funderar hur jag ska göra i år, några nya träd ? Buskar ? Jaa absolut, ojjj vad jag längtar...och idag viner det rejält i knutarna här i norr, det blåser så man vet inte om man ska våga gå ut...och snön yr...då är det fint att drömma sig bort lite...


 Det stora landet mitt på gården har verkligen tagit sig, det är lummigt och fint, där bakom har vi vår trädgårdsgrupp, det blir lite som en berså, en berså av alla möjliga buskar, träd och blommor...


Trädgårdsdrömmar är bra att ha då vintern är såååå lång och man kurar inomhus.
Ha en fin dag
Kraaam Anette

Inga kommentarer: