onsdag 6 maj 2015

Knoppbrädor

 Jag fullkomligt tokgillar gamla knoppbrädor, man kan ha dom överallt enligt min mening...


 I köket, hallen, badrummet...jaa precis varsomhelst..och ändå så har denna vackra skapelse legat lite bortglömd i gömmorna i ett helt år !! Jag köpte den förra året på en loppis, kunde ju inte motstå en knoppbräda med en såå sliten charm...haa..haaa...


Så nog ska jag hitta en plats till den, tror att det får bli i glasverandan faktiskt, där har jag ingen...
Konstigt det där, hur man faller för olika saker eller hur ? Ser jag en knoppbräda så har jag svårt att låta bli att köpa den...de med såna här täljda knoppar/krokar tycker jag bäst om..
Kraaam Anette

5 kommentarer:

Den där Marie sa...

Fin knoppbräda! :)
Och jag håller med, man kan ha dem överallt. Att hänga muggar, handdukar, smycken, redskap, blommor mm mm på.

Kram Jonna

hemma hos lilla mej sa...

Härlig knoppbräda ! Man kan använda den till mycket .Ha en skön onsdag .Kram Rita

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

De är helt underbara men äger tyvärr ingen själv. Blir till att kolla in loppis i sommar :). Ha det gott! Kramar Susanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den var riktigt fin, helt underbar med sina täljda knoppar. Och vissa saker bara dras man till, det är så.
Kramar/AM

G:a Affären sa...

Det är inte dumt att kunna fynda hemma i gömmorna! Knoppbrädor passar överallt, jag har också flera i olika längder. Undrar om de var vanligare norröver? Det är där jag hittat de flesta av mina.
Allt på ditt köksbord är ljuvligt fint Anette!

Kramar /Cia